منتدى عبد خطار
منتدى عبد خطار

العودة   منتدى عبد خطار > المنتدى العام > اخبار الجاليات العربية في اوروبا والعالم


حتى ابليس هرب من مصر

حتي إبليس هاجر من مصر على باب سفارة كندا.. لمحت ابليس و ف ايده استماره.. بقول له على فين.. قاللي بص .. يا هجره يا اعاره.. يا عم زهقت..

 
  27-10-2009 09:45   رقم المشاركة : 1
:: عضو ::
the boss
الصورة الرمزية the boss

تاريخ التسجيل : 15-08-2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 591

the boss غير متواجد حالياً
حتى ابليس هرب من مصر

حتي إبليس هاجر من مصر



على باب سفارة كندا.. لمحت ابليس و ف ايده استماره..

بقول له على فين.. قاللي بص .. يا هجره يا اعاره..

يا عم زهقت.. كفرت .. الاقيش معاك سيجاره..

انا انتهيت خلاص .. لا نافع وسواس ولا خناس

ولا ليا عيش وسط الناس..

دي عالم مجرمين.. عندكوا فائض ف الفساد..

في كل البلاد..

ومش محتاجين شياطين .. مليش عيش ف دي البلاد..

....



بقالي سنين عاطل .

و انتوا بتعرفوا تقلبوا الحق باطل..

و تسلكوا القاتل .. و تمشوا ف جنازة المقتول..

ومفيش مشاكل..



يا عم ده انا بقيت أوسوس بالمقلوب..

و أقول للحرامي .. كفايه بقى .. توووووب..

انت ايه . لوحدك هاتعمل كل الذنوب..

و أنا ابليس أشتغل واعظ .... ولا كمساري ف اتوبيس..



يا عم ده انا زمان

كنت استنى حد ينسى يسمي وهو بياك لقمته..

دلوقتي كل اكلكم ملوث .. و بصراحه الواحد خايف على صحته..

ده مفيش ضمير اساساً عشان اموته..

و كل واحد بمزاجه .. خربانه ذمته..



يا عم ده كل حاجه اتسرقت..

وكده الاجيال الجديده م الحراميه اتظلمت..

يا راجل ده من كتر ما لطشت معايا..

خرجت ف مظاهره مع الناس اللي بتقول كفايه..

و برضه ........... مفيش فايده

منقوووووووول


التوقيع : the boss

 
  27-10-2009 10:49   رقم المشاركة : 2
:: عضو ::
hanan

تاريخ التسجيل : 29-08-2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 8

hanan غير متواجد حالياً
افتراضي

الله يهديهم ويصلح حالهم يا رب

مشكور أخي البوس على الموضوع

بارك الله مجهودك
 
  27-10-2009 10:52   رقم المشاركة : 3
wik

تاريخ التسجيل : 03-11-2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 3

wik غير متواجد حالياً
افتراضي

والله ان هذا حال كل الامة وليس مصر، فالمُسلطين علينا وعلى امتنا سواء، كلهم عملاء لاسيادهم وباعو دينهم ودنياهم بدنيا غيرهم.
بدون اي استئناء من اندونيسيا الى المغرب مرورا بارض فلسطين
 
  27-10-2009 17:22   رقم المشاركة : 4
:: عضو ::
عاشت فتح
الصورة الرمزية عاشت فتح

تاريخ التسجيل : 09-01-2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 593

عاشت فتح غير متواجد حالياً
افتراضي

شعب مصر رح يهرب من مصر طول بالك كمان شوي بس
 
  27-10-2009 17:37   رقم المشاركة : 5
:: عضو ::
the boss
الصورة الرمزية the boss

تاريخ التسجيل : 15-08-2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 591

the boss غير متواجد حالياً
افتراضي

شكرا لمروركم جميعا يعني اذا بليس هرب مين ضل؟؟؟؟

تحياتي


التوقيع : the boss

 
  27-10-2009 17:39   رقم المشاركة : 6
:: عضو ::
رانية محمد
الصورة الرمزية رانية محمد

تاريخ التسجيل : 06-03-2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 82

رانية محمد غير متواجد حالياً
افتراضي

الله يعينه
تسلم اخ ادهم ع الموضوع


التوقيع : رانية محمد
يآربٌُ تعلَمـّ آمرُنا ولآ يخَفىْ عليكـّ خَوفنا خفف عنا ياربْ . . ~
إّرأفْ بنا وكُن لنا، وإّجَعلْ آلمكَيدنا علَىْ عدونا وإّنصُرنا يارب
وإّيدلنا بـّ جُندكـّ وملآئكَتكـّ وكُن حَآمي لنا وآمآن لنا يآربْ

 
  27-10-2009 17:48   رقم المشاركة : 7
:: عضو ::
the boss
الصورة الرمزية the boss

تاريخ التسجيل : 15-08-2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 591

the boss غير متواجد حالياً
افتراضي

شكرا لمرورك اخت رانية وان شاء الله ما يهرب من عنكم كمان اذا بقيت الاوضاع هيك....

تحياتي


التوقيع : the boss

 
  27-10-2009 17:58   رقم المشاركة : 8
:: عضو ::
رانية محمد
الصورة الرمزية رانية محمد

تاريخ التسجيل : 06-03-2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 82

رانية محمد غير متواجد حالياً
افتراضي

ان شاء الله اخ ادهم بس ما بعتئد


التوقيع : رانية محمد
يآربٌُ تعلَمـّ آمرُنا ولآ يخَفىْ عليكـّ خَوفنا خفف عنا ياربْ . . ~
إّرأفْ بنا وكُن لنا، وإّجَعلْ آلمكَيدنا علَىْ عدونا وإّنصُرنا يارب
وإّيدلنا بـّ جُندكـّ وملآئكَتكـّ وكُن حَآمي لنا وآمآن لنا يآربْ

 
  27-10-2009 18:00   رقم المشاركة : 9
:: عضو ::
غريب
الصورة الرمزية غريب

تاريخ التسجيل : 02-02-2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 52

غريب غير متواجد حالياً
افتراضي

بالله عليك يا اخ ادهم شو في داعي يكون ابليس بهيك دولة ...

قال بعض الجمل الملفته حيث قال بت اوسوس بالعكس

لمن سيوسس اهم بحاجة لوسوسة ...

الكبير خائن عميل ...

الشعب منهم من يعمل نشال والثاني صاحب كابريه بشارع محمد علي

اكثر افلاهم ثقافه بنظرهم هي الافلام الهادفة والفاضحه

فالتجربه الدنمركيه من افضل الافلام التي عرضت في وقتها ونال على العديد من الجوائز

من الذي يحتاج لوسوسة شيطان ..؟

قال المثل لو صبر القاتل على القتيل كان مات لوحدو

وهيك صاير بمصر ما بحاجة لشيطان فالمثل قال

دود الخل منو وفيه

وهم هيك تنبع الفتنه من شروشها

ثقافتهم لاطفالهم يعرضونها من خلال افلام عربيه
قصصها اما تكون بتاجر مخدرات
او بجريمة قتل
او برئيس وكبير ناجح وبنهاية الفيلم يكون الرئيس هو عضو في شبكة موساد
او شبكه لتجارة المخدرات

فهل لمثل تلك الدوله امل في ان يكون لهم حاجة لشيطان وهم الشياطين

من يحلل ارضاع الموظف من صدر زميلته بالوظيفه ليصبحو اخوه في الرضاعه

والموضوع انشهر كثير وادخلو علىجوجل اخواني وتاكدو ليسو بحاجة لشيطان
فمن حلل مثل ذاك الامر هو شيطان

(الا من رحم ربي )

لك كل التحيه اخي ادهم وحقا لا حاجة لوجود شيطان في مصر
فشيطانهم غالب ...


التوقيع : غريب
الثقه الزائده بالنفس غرور ولكن غروري من باب الثقه * *

 
  27-10-2009 18:04   رقم المشاركة : 10
:: عضو ::
the boss
الصورة الرمزية the boss

تاريخ التسجيل : 15-08-2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 591

the boss غير متواجد حالياً
افتراضي

شكرا اخي غريب لتشريفك في متصفحي وشكرا على ردك الجميل....
خالص تحياتي


التوقيع : the boss

 

أدوات الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى آخر مشاركة
الجبهة الديمقراطية || تحركاتنا لن تتوقف حتى تتراجع الاونروا عن اجراءاتها مخيم البداوي الشتات والاجئين 16-04-2016 17:55
مرة أخرى من سيدفع الثمن!؟ abo riad بالعربي الفصيح والحكي المشبرح 31-03-2015 11:56
الجديد / كانت مع مولوي من طرابلس حتى عين الحلوة !!! مخيم البداوي المواضيع العامة 22-11-2014 10:42
انور طالب مرة ( ابو نضال ) في ذمة الله ابو امين وفيات ابناء مخيم البداوي 28-04-2009 10:46
اتصالات فلسطينية لبنانية حول نشر قوات من الجيش في البداو ابو امين منتدى مخيم البداوي 16-10-2008 14:45


الساعة الآن 14:12



Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
جميع الحقوق محفوظة لمنتدى عبد خطار
Style & Design By : Baddawi.Com